کم آوردم...
theme designer :

x-themes.blogfa.com



‏(‏‏(بعد از تو دیگه مرد نیستم اگه بخندم‏)‏‏)‏

خدایا …
تو دنــیای ما آدمــا …
یه حالتی هست به نام ” کــم آوردن ” !
تو که خــدایی و نمیتونی تجربش کنی …
خــوش به حــالت … !


هرگز چشمانت را از آسمان بر ندار
آنجایی که خدا زندگی می کند
آنقدر به آسمان چشم بدوز تا خدا را ببینی
سرت را بالا بگیر
شک نکن . . .
خدا خودش را از تو پنهان نمی کند
او دیدنی ترین است!

 

 

یکی از سخت ترین کارای دنیا اینه که برای دیگران توضیح بدی دقیقا

چه مرگته



نظرات شما عزیزان:

اجی محدثه
ساعت18:52---3 دی 1391
درک میکنم خیلی کار گندیه...

اجی محدثه
ساعت18:46---3 دی 1391
سلام داداش مهران ممنون که اومدی

بازم بیا

وب شماهم خیلی زیباست


هیچکس
ساعت16:07---22 آذر 1391
تقریبا توضیح دادنش غیر ممکنه

دختـــــران دریــــا
ساعت20:24---20 آذر 1391
ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ
” ﺑﯽ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻆ ”
ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﺗﺮﮎ ﻧﮑﻦ
ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﯽ،
ﭼﻪ ﺩﺭﺩ ﺑﺪﯼ ﺍﺳﺖ…
ﭘﯿﺮ ﺷﺪﻥ ﺩﺭ ﺧﻢ ﮐﻮﭼﻪ ﻫﺎﯼ
ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ…


تنهای تنها
ساعت19:24---20 آذر 1391
خلی خوب بود واقعا چه مرگته؟؟؟؟؟ نه زیادم سخت نیست کسی نیست که بش بگم چه مرگمه!!!!!!!!!!

بردیا
ساعت16:47---19 آذر 1391
سلام وب باحالی داری.
خوشحال میشم به منم سر بزنی.
اگه با تبادل لینک موافقی خبر بده


زهره
ساعت10:39---19 آذر 1391
اينروزها آنقدر آرامم كه می ترسم

نکنــد مرده باشـــم

وخودم خبــر نداشته باشــم !!



دختران دریـــا
ساعت1:23---19 آذر 1391
تا روزی کــه بــود،
دســت هــایــش بــوی گــل ســرخ مــی داد!
از روزی کــه رفــت
گــل هــای ســرخ
بــوی دســت هــای او را مــی دهنــد . . .


دختران دریـــا
ساعت1:20---19 آذر 1391
خدایــــــــــا ...!
آسمان به آسمان ،
کوچه به کوچه ،
رویا به رویا ؛

هر جایی که مینگرم با منی
اما دلم برایت تنگ میشود …


دختران دریـــا
ساعت1:18---19 آذر 1391
ســـلام آقا مهــــران، امیدوارم خوب باشی
آپ واقعا زیبایی بود
واقعا لذت بردم از خوندنش
مرسی که بهمون سر زدی
لحظه لحظـــه هات آروم و دلنشین



mahsa
ساعت10:46---18 آذر 1391
salam dadashi toam y joraei mesle mani merc k khabaram kardi

دختر کویر
ساعت19:35---17 آذر 1391

عيب جامعه اين است كه همه مي خواهند آدم مهمي باشند و هيچ كس نمي خواهد فرد مفيدي باشد
سلام...مرسی از حضورت


arash
ساعت19:04---17 آذر 1391
سلام مهران جان خسته نباشی.وبت خیلی زیباست.موفق وسربلند باشی

م ی ن ا
ساعت23:07---16 آذر 1391
پاسخ:سلام.من کامنت قبلیت رو جواب دادم و گفتم.الانم باز میگم اسمه آهنگ‏(ستایش‏)‏.خواننده‏(مرتضی پاشایی‏)‏

پريسا
ساعت19:29---16 آذر 1391
واقعا زيبا بود ممنون خبر كردي
یکی از سخت ترین کارای دنیا اینه که برای دیگران توضیح بدی دقیقا
چه مرگته............. واقعا همينطوره


زهره
ساعت19:11---16 آذر 1391
مرا ازدرد میترسانی....؟؟




من غم غربت کشیده ام.....




بانارفیق دست داده ام.....




آرزوها برباد داده ام.....




"درد"هم دیگربرمن"درد"ندارد....



کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت15:03---16 آذر 1391

دوست داشتن هميشه گفتن نيست ، گاه سکوت است و گاه انتظار، به انتظار ديدنت سکوتي ميکنم سنگين تر از فرياد..!


عاشق تنها
ساعت10:09---16 آذر 1391
سلام
زیبا بود


sogand
ساعت0:41---16 آذر 1391
salam azizam.alan mikhastam biam webet begam ap kardam ke didam khodet omadi.vaghean sakhte begi che margete.che konam dg darsam kheyli feshordan
vali hamishe yadetonam


زینب
ساعت0:32---16 آذر 1391
عالی بود داداش.
آخریو صددرصد باهات موافقم.


زینب
ساعت0:31---16 آذر 1391
گاهی بیا و لحظه ای بمان.دستی به روی شانه ی من بگذار تا از فراز ماندنت،این سطر های درهم و برهم،این نانوشته های تلخ،این شعر های مبهم و خط خورده ی من را در دفترم بخوانی.تا سطر های تار روشن شوند.تا من قلم به دست تو بسپارم.تا تو به دست من بنویسی آمدنت را.



sia
ساعت0:03---16 آذر 1391
اومدم سر بزنم نگی بی وفا بود
البته همیشه میومدم ولی نظر نمیذاشتم
امید وارم موفق باشی


H_Darkness
ساعت20:41---15 آذر 1391

شنیدید که میگن : اونی که گریه می کنه یه درد داره اما اونی که میخنده هزار تا ؟

من میگم : اونی که میخنده هزار تا درد داره ولی اونی که گریه میکنه به هزار تا از دردهاش خندیده اما جلوی یکیشون بدجوری کم آورده …
.
.
.
عالی بود رفیق... دوباره آپم... بیا...


ramin
ساعت18:02---15 آذر 1391
شب های دراز بی عبادت چه کنم ، طبعم به گناه کرده عادت چه کنم ، گویند کریم است و گنه می بخشد ، گیرم که ببخشد ز خجالت چه کنم…


زیبا بود


عاشق تنها
ساعت11:46---15 آذر 1391
سلام
من تازه وبلاگمو درست کردم
اگه میشه بیا و نظرتو بگو و اگه اشکالی داشت بهم بگو
ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->


ϰ-†нêmê§